Vyhledávání


Kontakt

zafl.liga[@]seznam.cz
bankovní spojení: 3200555397/6800

jan.sta[@]centrum.cz

HONZA ŠŤASTNÍK ODPOVÍDÁ NA OTÁZKY MARTINA VERNARSKÉHO

27.04.2016 11:33

V minulosti už Vern z FALKu ukázal, že má více než novinářské ambice. Už připravil 2 rozhovory, vždy s některým z členů vední. Nyní před play off v tom pokračuje, tentokrát si vzal na paškál Honzu Šťastníka, který jakožto předseda ligy může play off sledovat jako nezaujatý divák, neboť se ho neúčastní jako hráč. Odpovědi, které Honza Vernovi poskytl, najdete v našem článku.

 

1)Je nějaké překvapení pro tebe, co se týče tabulky po skončení základní části?

Ahoj Verne, překvapením pro mne bylo postavení Litrpůlu a Tvořihráze, které museli do předkola, spíše jsem je tipoval na elitní šestku. Naopak dle předpokladů dopadlo čelo tabulky, bylo jen otázkou, jak si BD a Šmoulové rozdělí první dvě příčky. I se potvrdilo, že vstoupit do Zaflu není nic jednoduchého a týmy, které se připojily až v posledních letech – Bukanýři , Zlej sen a Jaroslavice dle očekávání na play-off nedosáhly. Uvidíme, jak se připraví na další sezónu.

 

2) Jaky je tvůj osobní názor na to, že se stále tolik řeší problém s rozhodčími, nemyslíš si, že by tymy a i jejich jednotlivci měli zavžít ústa, a prostě si zahrát florbal?

Rozhodčí to je věčné téma… Někdy s kritikou hráčů souhlasím, někteří naši rozhodčí v zaflu jsou příliš statičtí, celý zápas pískají z jednoho místa, ještě k tomu za mantinelem a spoustu věcí nemohou vidět. Rozhodčí je jako hráč, ten kdyby v zápase jen stál a neběhal, tak nedá žádné góly a týmu nebude nijak prospěšný. Ale všechna čest klukům, kteří ve volném čase projeví zájem a pískat jdou, protože rozhodčí jsou prostě potřeba.

 

3) Hlasoval by jsi PRO nebo PROTI, kdyby vedení ligy hlasovalo o zavedení extra trestu za nesportovní chováni (myslim tim 2 minuty v danem zapase + automaticky STOP na 2 další zapasy?)

Možná to bude překvapivé, ale hlasoval bych PROTI. Pravidla mají spoustu nástrojů na to, jak hráče potrestat za nesportovní chování, bohužel naši rozhodčí včetně mě jsou měkcí a nechají si často nadávat a přejdou to.

Jsem toho názoru, že za to , že někdo bouchne do mantinelu nebo hodí hokejkou je dvojka adekvátní. Pokud třeba zařve nebo použije nějaký peprný výraz je lepší použít osobní trest 2+10 min.

Co ovšem vyloženě neschvaluji a velmi tvrdě bych trestal je situace, kterou zažil Ondra Černý, kdy mu hráč hrubě nadával urážel a snad i hrozil nějakou likvidací, a je jedno jestli je po zápase nebo během něj, takový hráč v takovém případě musí dostat ČK3 a stopku klidně na půl sezóny, možná ho z ligy vylít uplně.

 

4) Myslíš si, že je to dobrý napad mít rozhodčí z CFBU?

Nevím, to musí posoudit sami hráči, vzhledem k tomu , že se ve strukturách ČFBU pohybuji, tak pár kluků rozhodčích z JM znám a tak jsme o uplynulém víkendu měli možnost vidět pískat rozhodčí z Brna a Mikulova.

Po sobotním extempore fanoušků na mou osobu jsem rád, že jsem si v neděli mohl odpočinout, dle reakcí hráči byli spokojeni, takže krok to byl dobrý, jsem ale toho názoru, že to kluci, co přijeli, měli lehčí, než když pískají Znojmáci, k nim si totiž pořádně nikdo nic nedovolil a soustředili se všichni především na hru tak, jak by to mělo být.

 

5) Jaký je tvůj tip na vítěze? Nebo pořadí 1. 2. 3?

Uff těžko říct, asi trošku překvapím a řeknu, že si myslím, že vyhraje jeden z dvojce Black Dogs Rebels… podle mě se ale tyto týmy potkají už v semifinále a bude to zajímavá série.

 

6) Proč se vlastně nevykašleš na pískani a nejdeš si za nějaký tým zahrát? 

Ani ti nevím, Verne, letos jsem se domluvil s klukama od Slimáka a stejně jsem ani jednou nenastoupil, hodně často jsem o víkendech na zápasech s TJ Znojmo, a když už mám volno, tak si taky rád od florbalu někdy odpočinu.

Ale kila přibývají, takže bych si příští rok chtěl zase pinknout, otázka je za koho.

 

7) Kdybys šel do nějakého týmu, a mohl si vybrat barvu dresu, jaká by to byla?

Barva dresů by byla asi to poslední, co bych řešil, ale letos se mi nejvíc asi líbí růžové dresy Tvořihráze. Takže kdybych si měl vybrat podle dresu, tak hraji za Tvořihráz. Luďa Vacula by to ovšem asi nerozdejchal, protože jsme často ve při ohledně faulů na jeho osobu :-)