Vyhledávání


Kontakt

zafl.liga[@]seznam.cz
bankovní spojení: 3200555397/6800

jan.sta[@]centrum.cz

"NEJTĚŽŠÍ ZÁPAS BYL PRO MĚ ASI PROTI REBELŮM," říká prozatímní lídr brankářských statistik Jarda Hejlek

20.10.2015 06:56

Nová akvizice v bráně Gladiátorů - to je Jarda Hejlek. Mladý gólman se po 8 odehraných kolech usadil na čele statistik brankářů, co se týče průměru obdržených branek na zápas. jeho číslo 1,40 budí respekt. Jakožto skoronováčka v ZAFlu jsme mu položili několik otázek, na které velmi ochotně odpověděl.

1.Jsi v lize nováčkem. Jak na tebe liga působí? Co se ti líbí, co ti naopak nevyhovuje?

V lize jsem odchytal už dva zápasy asi před dvouma rokama,takže s ligou už mám zkušenost.. Liga se mi líbí, nemám zatím žádné špatné zkušenosti :-)Emotikona smile

 

2.Jak jsi se stal členem týmu Gladiátorů?

Členem jsem se stal přes Mirka Kuřitky.. :-)

 

3.Prozatím vévodíš statistikám mezi brankáři, průměr obdržených branek na zápas máš 1,40. To je slušné číslo, že?

Tak určitě jsem rád, že se mi prozatím takhle daří a dokážu podržet tým i díky dobré defenzivě, za to jsem rád.. Pro mě je to určitě hezké číslo, doufám že bude furt stejné nebo se jen zlepšovat :-)
4.Který tvůj prozatímní zápas byl pro tebe nejtěžší a proč?

Nejtěžší zápas byl pro mě zatím asi s Rebels, kde mě párkrát potrápili hlavně z brejku.. byli to pro nás důležité body.. 


5.Gladiátoři dvě sezóny po sobě byli ve finále. Jaké máte letošní cíle jako tým a jaké jsou tvé osobní cíle v lize?

Letošní cíl pro mě a myslím si i pro tým by mělo být prolomení neúspěchu ve finále a do třetice vyhrát ligu.. Můj cíl je podávat co nejlepší výkony, pomoct týmu a vylepšovat si nebo udržovat statistiky a hlavně vyhrát ligu.. :-)


6.Máš před zápasem nějaké rituály, které bys nám mohl prozradit? :-)

Vyloženě nějaký rituál před zápasem nemám :-)


7.Jak vycházíš s dosavadní gladiátorskou jedničkou mezi tyčemi Mirkem Kuřitkou?

S Mirem se známe už 6-7 let, kdy jsi mě vzal pod křídla a začali jsme u nás v Miroslavi trénovat, takže spolu už delší dobu máme dobrý vztah a trénujeme i nadále.. Vycházíme spolu dobře i mimo florbal za tréninky a pomoc bych mu chtěl tady poděkovat.. :-)


8.Těšíš se, až nastoupíš proti duu Bulín - Vlasák? 

Bude to pro mě výzva, budu se těšit

 

Díky za rozhovor

Ivoš J.